- ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ -

Πατήστε το κουμπί “Εγγραφή” που βρίσκεται πάνω δεξιά. Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και πατήστε το κουμπί “Εγγραφή”.

Αφού έχετε εγγραφεί, μπορείτε να εισάγετε μία ή παραπάνω διευθύνσεις όπου θα σας φέρνουμε τις παραγγελίες σας. Πατήστε το κουμπί “Πατήστε εδώ για να εισάγετε μια νέα διεύθυνση”. Θα εμφανιστεί οθόνη όπου θα πρέπει να συμπληρώσετε (υποχρεωτικά όπου είναι υπάρχει η ένδειξη '*') τα παρακάτω στοιχεία:
Περιγραφή Τοποθεσίας: Δώστε ένα όνομα στην τοποθεσία ώστε να σας είναι εύκολο να τη θυμάστε, όπως “σπίτι”, “γραφείο”, κ.λπ.
Οδός: Εισάγετε την οδό σας πληκτρολογώντας με Ελληνικούς χαρακτήρες. Στη συνέχεια επιλέξτε την οδό σας από τη λίστα.
Αριθμός: Εισάγετε τον αριθμό (συμπεριλαμβανομένου και γράμματος αν υπάρχει, π.χ. 1 Α).
Ταχυδρομικός Κώδικας: Εισάγετε τον ταχυδρομικό κωδικό.
Όνομα στο Κουδούνι: Εισάγετε το όνομα στο κουδούνι για να μπορούμε να σας βρούμε πιο εύκολα.
Τηλέφωνο (σταθερό): Εισάγετε έναν έγκυρο αριθμό τηλεφώνου (10 νούμερα).
Όροφος: Εισάγετε το όροφό σας (0 για ισόγειο, 1 για 1ο όροφο κ.λπ.).
Οδηγίες για το Διανομέα μας: Εισάγετε παρατηρήσεις σχετικά με την διεύθυνσή σας, π.χ. “είσοδος από δεξιά”.
Πατήστε το κουμπί “Πρόσθεση” και η διεύθυνσή σας θα εμφανιστεί σε χάρτη. Εάν συμφωνείτε, πατήστε το κουμπί “Επιβεβαίωση”, εάν όχι πατήστε το κουμπί “Επιστροφή” και προσπαθήστε ξανά με περισότερα στοιχεία όπως Ταχ. Κώδικα κ.ο.κ

Ναι, πατήστε το κουμπί “Πατήστε εδώ για να εισάγετε μια νέα διεύθυνση ” και ακολουθείστε τα βήματα της απάντησης #2.

Μπείτε στην ενότητα “Προσωπικά Στοιχεία” και πατήστε το βελάκι “Θα ήθελα να αλλάξω τον κωδικό μου (password)”. Εισάγετε το παλιό και τον καινούργιο κωδικό σας. Αφού τελειώσετε, πατήστε το κουμπί “Ενημέρωση”.

Πατήστε το κουμπί “Προσωπικά Στοιχεία”, αλλάξτε τα στοιχεία που θέλετε και πατήστε το κουμπί “Ενημέρωση”.

Επιλέγοντας “Οι Παραγγελίες Μου” από το βασικό "μενού", μια λίστα με όλες της τις παραγγελίες σας θα εμφανιστεί. Μπορείτε να επιλέξετε τα αγαπημένα σας πατώντας την καρδιά. Μπορείτε επίσης να αλλάξετε το όνομα του αγαπημένου σας προϊόντος. Τα αγαπημένα σας προϊόντα θα εμφανιστούν στο κάτω μέρος της σελίδας “Νέα Παραγγελία” (Η επιλογή αυτή είναι προσωρινά απενεργοποιημένη).

Ναι, πατήστε το κουμπί “ Νέα Παραγγελία ” και επιλέξτε το κουμπί “θα παραλάβω εγώ την παραγγελία μου από το επιλεγμένο κατάστημα”.

Ναι, σε κάθε προϊόν έχετε μια μεγάλη επιλογή από γαρνιτούρες, σάλτσες, επιλογές ψησίματος, κ.λπ.

Η ελάχιστη αποδεκτή παραγγελία σας όσο αφορά το web ordering είναι 8,00 €.

Ναι, πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας (στην φάση της τελικής επισκόπησης της παραγγελίας), επιλέξτε το κουμπί “Πατήστε εδώ αν θέλετε να εκδοθεί τιμολόγιο”.

Ναι, καλώντας το 18380. Αλλαγές η ή ακυρώσεις δεν μπορούν να εκτελεστούν μέσω ηλεκτρονικής παραγγελίας.

Απάντηση: Ναι, μόλις καταχωρίσετε την παραγγελία σας θα ανοίξει μια σελίδα με την κατάσταση (status page) της παραγγελίας σας. Εδώ θα δείτε το χρόνο παράδοσης, καθώς και τις φάσεις εκτέλεσης της παραγγελίας.

• Φάση 1: “Η παραγγελία παραδόθηκε επιτυχώς στο κατάστημα” θα είναι πορτοκαλί όταν η παραγγελία σας έχει επιβεβαιωθεί με το κατάστημα.
• Φάση 2: “Ο διανομέας ξεκινάει τώρα για τη διανομή” θα είναι πορτοκαλί όταν η παραγγελία σας έχει ετοιμαστεί και είναι καθοδόν.
• Φάση 3: “Η παραγγελία σας παραδόθηκε κανονικά” θα είναι πορτοκαλί όταν ο διανομέας έχει παραδώσει την παραγγελία σας και έχει επιστρέψει στο κατάστημα.

Υπάρχει επίσης φόρμα για να μας στείλετε τις παρατηρήσεις σας σχετικά με την παραγγελία σας πατώντας το κουμπί “αποστολή”. Μπορείτε να βρείτε τη σελίδα με την κατάσταση της παραγγελίας σας στην ενότητα “Οι Παραγγελίες Μου” και πατώντας το “Πατήστε εδώ για την κατάσταση της παραγγελίας”.(Αυτή η επιλογή είναι προσωρινά απενεργοποιημένη).

Στο κατώτατο αριστερά σημείο των σελίδων μας από την επιλογή “ΌΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ”.

Αφού έχετε μπει στο λογαριασμό σας επιλέξτε την ενότητα “Προσωπικά Στοιχεία” και επιλέξτε το “Όχι, δεν θα ήθελα” στο κάτω μέρος. Για να ολοκληρώσετε πατήστε το κουμπί “Ενημέρωση”.